Hello Again

Vilken underbar vecka det har varit! Extrem huvudvärk från måndag till fredag (och lite lördag också). Jag har i princip bara dragit mig upp från sängen för att rasta lillan. Oh vad jag älskar mitt liv ibland...

Okej, idag älskar jag livet på riktigt. Huvudet är som nytt, har fixat uteplatsen med blommor och har precis tagit en riktig långpromenad i solskenet med pluttis. Dessutom är det påsklov, och även om jag måste plugga en hel del iaf så är det ju snart dags för chokladägg och annat gottigott! Om nom nom.
Har dessutom fått hem ett stort paket á la cyberdog.. höhö. Ska visa innehåller snart ♥


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh Cyberdog, där har dem så otroligt fina saker. <3

Vet du hur stor frakten är?

2011-04-22 @ 09:49:41
URL: http://mooonshadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0