Stonhenge

Möööh, klockan är långt över midnatt och jag vill inget hellre än att krypa ner i sängen hos pojken. But no, har för mycket skoljobb att avklara först. Har hamnat lite efter, men det är svårt att koncentrera sig här. Iaf under dagen, nattetid fungerar mycket bättre, och därför sitter jag nu här och drunknar i treorier, fakta och myter angående Stonehenge. Väldigt intressant, men just nu vill jag som sagt ta en kopp te med John Blund. Har iaf en sovande hund vid sidan och på tv är det Most Haunted med roliga skrikande människor, så jag ska nog klara ett par timmar till.




Kommentarer
Postat av: Hanne

Vad är det du pluggar för något? Program eller fristående kurser? :)

2011-04-04 @ 09:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0