Jäv*a Vakter

Har roat mig med att leta trophys till Assassins Creed II i ett par dagar nu, vilket har resulterat i att jag sitter med alla, utom en! Mycket irriterande då jag verkligen inte lyckas med den. Uppenbarligen suger jag så brutalt hårt att jag inte kan slå ner tio soldater i samma veva utan att själv bli slagen på *snyft*. Jag duckar, contrar och springer men det är alltid någon liten lurig jävel som lyckas få in en träff på mig. Inte PK! Nu sist fick jag ner åtta, och sedan fick jag ett spjut i ryggen.... GAH! HJÄLP!!



Oh and btw.... Ezio Auditore da Firenze är nästan lite för het.... *drooools*


Kommentarer
Postat av: Suzy

Visst är Ezio nice!? Spelet är grymt men Ezio är det lilla körsbäret uppe på grädden.

2011-04-22 @ 19:01:21
URL: http://schwamp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0