Getting ready...

Jag borde egentligen packa, men istället sitter jag här och skriker på Valkyria som tycker det är jättekul att döda mig. Imorgon, eller ja snarare idag är sista chansen att fixa inför London och jag har inte ens dragit upp resväskan från källaren. Inte för att jag varit helt sysslolös med stortvätt och hårtoning, men ändå.
Ikväll ska Bianca lämnas hos bästa Em och jag ska dra över till pappa för att slippa gå upp extra tidigt på själva resedagen. Måste bara säga att skillnaden mellan att lämna Bianca hos en vän och på ett hundpensionat är enorm!
Sist när det var dags att lämna lillskiten på "hundhotell" kunde jag inte sova ordentligt flera dagar innan, nervös över hur hon skulle ha det, bli behandlad. Men nu känner jag inte av någonting. Visst att jag kommer sakna henne, men jag vet att hon kommer få så mycket mys och lek att det är med lätthet jag lämnar bort henne.
Tack i förväg Em ♥

Och på tal om London, GOSH vad skönt det ska bli att komma tillbaka dit!


Kommentarer
Postat av: Johanna

ooh, valkyria chronicles är awesome. har du träffat hans än? ^^

2010-09-27 @ 12:58:26
Postat av: Emelie

Åh, vad skönt att du kan slappna av, ingen fara. Vi tar så gärna hand om henne! <3

2010-09-27 @ 13:39:03
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0