Sick

Blööh!
Känner mig väldigt zombieaktig idag. Skulle egentligen dragit mig till bokmässan men efter att ha vänt ut och in på magen under natten så var det bäst att låta bli. Lite synd då jag verkligen var sugen att klä upp mig Lolita och gå på den lilla årliga träffen där. Ah well, förhoppningsvis kommer det en ny chans till jul på liseberg...

Så, iställer för att traska runt bland en massa böcker, kändisar och lolitor så har jag spenderat dagen med mitt ps3 och en kelsjuk vovve. Rätt mysigt det med. Dock känner jag att det är dags för mat nu så frågan är vad jag ska koka ihop. Gärna något magen vill behålla med, hmmm.


Kommentarer
Postat av: miaka

Ja, det var synd att du inte kom. Vi saknade dig<3

2010-09-25 @ 23:49:56
URL: http://miaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0