Gifts

Hihi, titta vad som väntade mig när jag kom hem! Födelsedagspresenter!
Inte nog med att jag fick en skitsnygg ögonskugga av Em när jag hämtade upp Bianca och en ny stråke av pappa, hemma låg det två stora paket och väntade. Ett innehållande den gamla svartvita Addams-serien, och ett med två hundtäcken, en stickad hundtröja (perfekt för min lilla frusna bebis), massor av hundgodis + mysig filt. Dessutom presentkort HM 1000kr, Heavy Rain PS3 och Cathys Bok.
Boken har jag önskat mig jättelänge, och jag kan säga att det inte alls är en vanlig bok! Återkommer om den lite senare då den kommer behöva ett eget inlägg. Hihi!


Kommentarer
Postat av: miaka

Åh Heavy rain har jag varit sugen på! Men det finns ju inte till pc eller xbox :( Ser ut som du haft det awesome i London!

2010-10-03 @ 22:16:08
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Pelislatinoo

Excellent site!

2011-07-08 @ 08:17:35
URL: http://pelislatinoo.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0