Economy

Imorgon måste jag ringa CSN. Det är nu snart tre månader sedan jag fick papper om deras godkännande av studiemedel, men än så länge har inte ett rött öre dykt upp. Detta har satt mig i lite av en ekonomisk kris. Var till och med tvungen att avbeställa min planerade halloweenkostym för att ha råd med lite mer nödvädiga saker. Inte det roligaste, men så går det när man är fattig student och inte får sina lovade utbetalningar.

Men om det nu finns någon där ute som vill göra en liten ledsen mitsukai glad igen så är det en utomordentlig idé att ge mig något, eller allt från ovanstående bild. Jag lär ju iaf inte ha råd med det på ett bra tag...


Kommentarer
Postat av: Fredrika

åååhh, vilka fantastiskt fina saker! vi vill ha them all! :o <3

2010-10-11 @ 19:42:51
URL: http://www.fredrikalundstrom.wordpress.com
Postat av: Anonym

Oh, jag skall också införskaffa en sådan randig lång underbust. Den är underbar!

2010-10-12 @ 14:44:12
Postat av: Polli

Det är flera i min klass som har haft stora problem med CSN denna termin, har aldrig stött på SÅ många som inte har fått sina pengar. Den sämsta ursäkten hittills som en klasskamrat fått från CSNs kundservice var "posten har tappat bort dina papper"... :P Hoppas att det löser sig!



Varifrån är den hals"korsetten" föressten? :)

2010-10-18 @ 21:46:18
URL: http://pandapolli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0