Old Times

Har börjat storstäda datorn. Mycket ska över till en annan hårddisk, en hel del raderas och tusentals mappar ska sorteras. Oh herregud, hade behövt göra detta för ett par år sedan, men har hela tiden dragit mig för det, och nu är det bara att bita ihop. Annars kommer det ju bara bli värre. Jaja, det går iaf framåt nu, om än långsamt. Hittar en massa skoj som jag glömt av, fastnar hela tiden framför gamla bilder. Om när jag såg den här bilden pirrade det till i hela kroppen efter cyberlox. Oh mums vad snyggt det är! (jag är den blåhåriga muppen näst längst till vänster för er som inte känner igen mig). Men som det ser ut nu så är nog chansen rätt liten att de kommer tillbaka inom en snar framtid. Ah well, kanske dreads istället, blåa dreads, hmm...



(Snart kommer första bilderna från senaste plåtningen btw, fick ett smakprov idag, och whoop vad nöjd jag blev)

Kommentarer
Postat av: Arathin@soclog

Åhå, där ser man ^^ Tja, då får jag ännu en rolig anledning att kanske flytta ner dit :P

2010-11-17 @ 09:26:00
URL: http://Arathin.soclog.se
Postat av: Sarah

Vilken enormt stor upplevelse det måste ha varit :D

Btw, du kan ju alltid skaffa falls och blanda dreads och cyberlox, sådant är ju jätte fint att ha och lätt att ta ur.

2010-11-17 @ 10:42:08
URL: http://sweetsadness.blogg.se/
Postat av: lisa bjernhagen

åh, nice bild! ni är alla så jäkla snygga. både cyberlox och dreads är grymt snyggt... dock aldrig kommit mig för att göra det själv.



sv: haha eller hur :D

2010-11-17 @ 14:12:03
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0