Heavy Rain

Efter föregående negativitetsbomb så kommer här något helt tvärtom.
Igår började jag spela Heavy Rain och efter en natt av intensivt spelande, och en lika intensiv dag så blev jag nyss klar med första genomspelningen. SÅ AWESOME!! Herregud man får ju gamer-orgasm så bra är det. Funderar på att sätta mig och spela om igen, ja för det är ett spel som man måste köra igenom flera gånger då hela spelet utvecklas efter dina peronliga val. Ångrat till exempel lite att jag "råkade" döda en viss reporter.. wooops...
Nej nog skrivet, nu ska det spelas mer!


Kommentarer
Postat av: Grodan

sv: One Eye är Oden ju - därav Valhalla Rising ;) Sen är de ju på väg till det heliga landet, Israel, men tack vare dimman kommer de fel i kurs och hamnar nån annanstans, men de tror att det är Israel :P

2010-11-13 @ 13:29:29
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: e

älskar det! :D

2010-11-24 @ 09:46:54
URL: http://midnattssol.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0