Cheshire Cat: Part 2

Idag har jag pluggat som en galning! Känns lite som om hjärnan är på väg att rinna ut genom ögonen, och det bästa är att jag efter att ha skrivit klart det här, ska kasta mig över svenskan och boken Doktor Glas igen. Tack o lov att mamma kom in med en härlig grogg till mig innan, den väckte de gamla grå så nu kan jag iaf köra på ett tag till.
Och imorgon blir det shopping! Ut till Marieberg som för övrigt är ett av Sveriges största köpcenter. Dock råkade jag tjvuvstarta redan idag.. hihi.

Kommer ni ihåg den här ringen som jag bloggade om för ett tag sedan? Well jag hade ju tappat bort beställningssidan men efter en del letande kom jag fram till att den var från Asos. Fast tji fick jag då den inte skickas till Sverige. Nu har jag dock fått tag på skönheten och den är på väg hem till mig. Hoppas den passar då det är one-size.



Kommentarer
Postat av: carruuuuu

annars kan du alltid ha den i ett halsband eller nyckelring, men men hoppas den passar^^

2010-03-29 @ 23:54:41
Postat av: mitsukai

CARRUUUUU



Ja det kan jag ju iofs =)

Men håller tummarna att den passar!

2010-03-30 @ 00:46:46
Postat av: Evelina

Om den är för stor så kan man tejpa lite inne i ringen så blir den mindre :)

2010-03-30 @ 20:09:49
Postat av: mitsukai

EVELINA



Har provat på andra ringar, men tycker det blir så obekvämt =/

2010-03-30 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0