Bioshock 2


Nog för att jag redan visste det, men jag har seriöst världens bästa pojkvän!


Igår var vi en tur på stan då han skulle införskaffa lite grejer på GAME. Och som den spelnörd jag är hittade jag naturligtvis något att dreggla över. "Bioshock 2: Special Edition". Något jag iofs redan suktat efter online, fast det är något speciellt när man faktiskt får peta. Dock ligger jag på en tajt budget den här månaden så jag fick traska därifrån utan den välfyllda spelboxen.

Men när jag vaknade i morse och slog upp ögonen låg Bioshock-boxen vid min sida i sängen!
Jag låg seriöst som förlamad i femton minuter och undrade om den verkligen var till mig, för ärligt talat, jag har aldrig fått så fina saker helt utan orsak. Men efter ett tag byttes förlamningen mot ett lyckoskrik och jag går fortfarande omkring med världens största leende. Tack älskade pojkvän! ♥♥♥♥



Och det är ingen liten box! Den innehåller förutom spelet:
  • Sjukt snygg låda med en fjäril formad av vita handavtryck
  • Inbunden bok på 164 sidor med illustrationer och karaktärer från spelet
  • LP-skiva med soundtrack från Bioshock
  • Tre skitsnygga posters från Rapture
  • CD med soundtrack från Bioshock 2
Dessutom fick jag med ett kort så jag kan låsa upp två extra karaktärer till multiplayer.
WAAAAAH!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja håller på att spela ettan och tycker det är lite lagom läskigt och skriker till så fort någon försöker döda mig osv, Soot tycker det är lagom irriterande för han hoppar till varje gång och blir superstressad av att jag är så stressad. Haha

2010-03-27 @ 10:27:55
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Fantastisk älskling du har:) Håll hårt i honom:) Kram!

2010-03-27 @ 15:00:45
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: Pojkvän!

Puss!

2010-03-27 @ 15:55:12
URL: http://www.manskenet.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0