Örebro

Sitter i Örebro och ugglar, kom precis hem till mamma efter att ha gjort lite inspektioner inför fotojobbet. Det hela blev framflyttat till imorgon, vilket jag tycker är rätt skönt, så nu sitter jag bara och slappnar av. Det verkar förresten som om flera av er är lite nyfikna på vad det handlar om, men jag ska alltså inte stå framför kameran den här gången. Utan är bokad fotograf för ett restauranguppdrag. Lite nervöst, väldigt roligt och cash i plånboken. Love it!

Btw, den här fick jag precis av mami. Den blir perfekt att ta fram på nästa tebjudning.


Kommentarer
Postat av: Pyra

Baileys är så otroligt gott! Ska nog också ta och köpa med mig lite sådant i Danmark till sommaren :)

2010-06-14 @ 21:13:41
URL: http://sweetsadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0