London: Part 1


Första dagen var jag inte alltför aktiv med kameran, var för upptagen med att vara überlycklig över att vara tillbaka i underbara London. Andra dagen skärpte jag dock till mig lite och drog med kameran för att njuta av Camden.


Det blev lite shoppande även om jag mest var där för att traska omkring och kika in läget, men när temperaturen drog mot 30+ övergav jag det och släpade mig över till Hyde Park med lite gottigott från Pret.



Ps: Pret's Lemon Cheescake is to die for!

Dagens roligaste händelse var helt klart när ett par killar (som själva var på semester i London) kom och satte sig hos mig i parken. De tyckte jag var jättevacker och försökte få med mig på "äventyr". Det slutade med att jag morrade "I've already told you that I 've got a boyfriend, and frankly you're creeping me out. There is no fucking way I'll go somewhere with you."
Man måste ju bara älska tröga människor!


Kommentarer
Postat av: Candy

aaahhh du är så fin, & din stil med! & åh vad härligt med london.

2010-06-27 @ 15:00:16
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: miaka

Haha men vad duktig du är som stod på dig och sa till på skarpen :P jag är slltid så dålig på sånt. Annars ser bilderna supermysiga ut. Vad roligt det skulle vara om du och jag kunde åka dit någon gång :D

2010-06-27 @ 16:23:36
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Jättejättefina bilder! :)



Haha, cool du är som sa till dom sådär!!

Skulle aldig våga det själv, skulle förmodligen bara springa därifrån, som den fegis jag är!! Haha!!! ^^

Kram! <3

2010-06-27 @ 17:34:47
URL: http://princessbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0