Christmas Holiday

Första skoldagen avklarad och jag är tillbaka i vardagen. Dvs att nu är bloggen åter igång.
Finns en hel del att berätta, men egentligen.. vem vill höra om min jul? Den var mysig, jag blev bortskämd med en massa julklappar och stornjöt av julmat, närhet och allmänna festligheter. Och efter det har jag spenderat tid med Pojken, Bianca och familjen. Helt enkelt haft det underbart. Mer än så behövs nog inte. Hihi!



Så varför inte helt enkelt starta med det senaste?
I fredags åkte jag nämligen upp till huvudstaden för att bjuda med min kära vän Becca på Riverdance. Har länge velat se showen, och eftersom detta är deras sista turné så tyckte jag att det var dags. Det var lika underbart som jag hade trott att det skulle vara, om inte bättre. Jag har alltid älskat musiken, har nog sett alla klipp som finns på youtube och ja, det var fantastiskt att äntligen få uppleva det. Dessutom satt vi på perfekta platser, vilket höjde det hela ännu mer! Dock var det fotoförbud under föreställningen så ni får nöja er med en bild på mig och Beccasöt.


PUSS


Kommentarer
Postat av: Linnéa - PRINCESSBLING

Den sista bilden här är jättefin =) ♥

Kram ♥

2010-01-13 @ 23:16:33
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Fiski

du är så brutalt söt så det är inte klokt!

2010-01-14 @ 10:59:59
URL: http://technophobia.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg tävling nu ;)

2010-01-14 @ 11:45:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0