Mys

Goood morgon på er!
Bianca ligger och degar framför öppna brasan och jag sitter här i soffan och känner mig faktiskt ganska utvilad. Kan bero på att jag haft en jättemysig helg. I lördags åkte jag och pojken som sagt till Örebo och på kvällen blev det biobesök. Vi såg "Wolfman". Mycket bättre än väntat, faktiskt riktigt mysig! Ja, bortsett från sju stycken extremt högljudda invandrare som tjoade runt och fick alla andra i biosalongen att irriterat morra på dem. Varför går man ens på bio om man ändå bara ska sitta och prata med varandra, flasha med mobiler och slänga runt popcorn?
Det borde införskaffas en vakt i varje salong som slänger ut irriterande människor! Hehe...

 


Och sedan blev det Alla Hjärtans och jag passade på att mysa till det lite extra med pojken. Vi tog ett riktigt långbad i mamis jacuzzi med drinkar och godis. Underbart säger jag bara! Dessutom fick jag pengar av mami som en liten hjärtepresent för att köpa den underbara lampan jag skrev om HÄR.  Så nu är jag en riktigt glad liten flicka, hihi!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sv: Eller hur det, är så fruktansvärt jobbigt. Det är alltid så, vet inte hur många gånger ja suttit och väntat på post som aldrig kommer.

2010-02-15 @ 20:13:47
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det är så sant som det är sagt! :)



Jaa ok :) Tur man kan göra sånt i efterhand. Jag gör väl lite samma sak fast med inriktning :)

2010-02-16 @ 13:50:15
URL: http://veronicafredriksson.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Det är så himla synd... beklagar :(

2010-02-16 @ 22:21:36
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0