Happy B-Day Em!


Bild jag snodde från pojkens mobil. I've got style!

Jo jag vet, mycket passande bild till titeln ovan.. eller inte, haha!
Men ungefär så här det ser ut hemma hos mig just nu, bortsett från att det är en dator placerad framför nosen på mig. Känner mig helt hjärndöd av trötthet, men det vägs upp av den jättetrevliga eftermiddagen jag haft. Sötaste Em blev nämligen 21 och på någon höger så råkade jag hamna på hennes släktkalas. Mycket trevligt, och god mat bjöds det på med. Dessutom är det ju alltid über att mysa med alla vovvarna! Och på tal om vovvar så gav jag Emelie en prenumeration på Härliga Hund i födelsedagspresent, en tidning jag vill rekommendera varmt till alla hundintresserade. Jag har haft den i snart två år, och kommer fortsätta med det ett bra tag till.
Ska nog faktiskt krypa ner i sängen med nyaste numret och mysa med Biancis snart, strax... om en stund... nu.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack igen för presenten, och för att du kom, och för att du är så bra. <3

2010-08-31 @ 09:26:21
URL: http://emeliesportfolio.blogg.se/
Postat av: peter

helt underbar slackerstil haha :D

totalt utslagen ^^

2010-08-31 @ 17:18:41
URL: http://fotope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0