☆☆☆☆


Hej jag saknar min älskling.

Klockan är över midnatt, hej söndag.
Magen låter som en sågverk, konstant. Skulle handlat idag men det blev inte av, så istället har jag bara fått i mig lite att dricka och ett äpple. Andra dagen utan mat, men så blir det när man är sjuk och inte orkar gå till affären. Pallrade mig ut med lillskiten, but that's it.

Dock känner jag mig lite bättre nu. Är uppe och känner mig huslig, skramlar med disken och betalar räkningar. Sjunger högt och falskt till Depeche, grannen är inte hemma. Hihi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mm men tyvärr fick det ju inte plats så många smycken på det, skulle behöva fler.. typ en hel skog:D haha



hoppas du haft en fin helg!

2009-09-27 @ 16:01:15
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

orka vara supersnygg!

2009-09-27 @ 16:47:21
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0