Kulturnatta

Var nere på kulturnatten i Västerås igår tillsammans med Pojken och min bästa vän.
Det var... kallt!
Väldigt kallt, och rätt trist bortsett från sällskapet. det enda riktigt värda kom vid midnatt då gycklargruppen TRIX intog scenen och framförde en extremt spectakulär eldshow som avslutades med ett av de största fyrverkerierna jag sett! Det var lixom över hela himlen, helt amzing!


Jag och snyggmupp på väg ner på stan. Snälla ignorera att jag ser ut som en förfrusen fiskpinne!

Dock var det lite för mörkt för att fota något av kulturandet då jag endast hade min lilla kompaktkamera (som suger), plus att mina fingrar var rätt förfrusna, men jag knäppte iaf ett kort på bästis när vi joinade kaffeklubben och värmde tassarna.



Dagens sötaste var nog iaf när älsklingspälskling köpte den här åt mig. Puss på honom! ♥
Den var dessutom massa, massa god! Jag älskar klubbor. Nom Nom Nom!



Nu ska jag/vi hoppa in i duschen och sedan blir det til att sova.. tror jag. Han ska upp jättetidigt för att jobba och jag måste plugga som i helvete massa mycket! Fy fan!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar verkligen ditt hår!

2009-09-20 @ 23:16:58
URL: http://sandorama.blogg.se/
Postat av: thaitrÄsh

naaah vad gulligt :) av han..

2009-09-21 @ 18:31:38
URL: http://thaitrash.blogg.se/
Postat av: Paxey

Som vanligt har du helt underbart hår:) Din bästis med för den delen;)



Jag e så glad du har hittat nån som e bra mot dig.. efter vad det verkar som när du skriver e han på samma sätt mot dig som min fästman är mot mig :)

Vi är lyckligt lottade du å jag:)



Kram

2009-09-21 @ 22:29:28
URL: http://paxey.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0