Update

Vill vara hos pojken nu.. Han ringde innan och det lät som om han verkligen behövde en kram.. eller hundra. Ska hoppa på tåget om en liten stund och hoppas att det kör snabbare än vinden.

Men än är det en timma kvar tills avgång så jag sysselsätter mig med att plocka undan och städa upp. Tycker om att återvända till en ren lägenhet och nu när jag ändå har lite tid över så... Dessutom ska hyresvärden kika in och fixa min fläkt.. Vill gärna ge intryck av en mysig lägenhet.
And besides så ser det ut som om någon blivit slaktad i mitt badrum.. blod överallt! Okej inte äkta, men ändå. Nu är iaf dräkten helt klar! Så klar den kan bli för packningen iaf.


Kommentarer
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

ha så skoj!



sv Usch då! Jag har inte vågat köpa den från e-bay av anledningen att storlekarna i sverige och usa inte riktigt är samma... men så hittade en polare en annons på helgon där nån sålde den. Large. Kom preeeeeccciiiiiiiis i den. Rädd att den kommer spricka dock! haha

2009-10-31 @ 12:54:52
URL: http://tjelsi.com
Postat av: Linnéa

Men du, även om du "hatar" (hur man nu kan det) själva Michael Jackson, s måste ju det inte betyda att du hatar hans musik. Hatar u verkligen verkligen hans musik? Jag förstår faktsikt inte hur man kan göra det. Han är otrolig.

Men alla får tycka som de vill, och det är tur att alla inte tycker samma!! :)

Alla kan inte gilla honom! ^^

Puss

2009-10-31 @ 21:18:34
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: cassie

jag ser fram mot härliga halloween bilder! Själv är jag hemma sjuker och missade min favorithögtid :(

2009-11-01 @ 17:32:53
URL: http://www.cassie-nova.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0