Preparation

Precis hemkommen efter simträning. Helt underbart skönt att få ta i ordentligt igen, så nu sitter jag här med spaghettimuskler och klorsvidande ögon. Men det hör till! Ska strax in i köket och leka kock, magen brölar på som bara den, så det är nog verkligen dags för något ätbart.

Annars så har det varit full rulle här. Var iväg in till centrum för att fixa det sista inför klädseln på Halloween. Har bytt ut min idé två gånger nu.. hehe känns rätt knepigt. men den första var för dyr, den andra för tråkig.. Men nu är allt fixat, för tredje gången gillt! Mohahahaha!
(Behöver jag ens säga att jag äskar Halloween)
Dock var det så lagom kul inne på buttricks.. Det var seriöst packat med fok. Man kunde inte röra sig som enskild person, utan alla flyttades runt som en sammansvetsad massa. Inte alls pepp att behöva stå och vänta på velande människor som provade dräkter, medan jag endast var där för att inhandla en liten sak. Ah well....
Skönt att allt är klart, och fy farao vad jag längtar! Ska ju egentigen inte ha dräkten förräns på lördag, men eftersom jag ska sitta på tåg i flera timmar imorgon funderar jag på att liva upp stämningen lite i kupén och resa utkädd redan då! Hihi, skulle vara awsomeness.



Nejfan, nu blir det maaaaaat!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

OMG jag bara älskar ditt hår gumman.

Det är så gryyymt snyggt!! <3

Pusssss

2009-10-29 @ 23:23:57
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha, "I can flyyy". Det kan man ju lugnt säga att dom gjorde!! Haha.



Ja va i stan i onsdags å ville gått in på Buttericks men det va inte aktuellt... Helt svart av folk därinne :/

2009-10-30 @ 01:40:30
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Johannski.

Vad blev det då? :p

2009-10-30 @ 10:36:57
Postat av: mitsukai

Du får se ;)

blodigt värre iaf!

2009-10-30 @ 11:22:48
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Becca

Fin, finare, finaste anna! :*

2009-10-30 @ 12:53:58
Postat av: Johannski,

Då kan vi matcha :p

2009-10-30 @ 19:43:10
Postat av: mitsukai

Haha jaa =)



BLARGH

2009-10-31 @ 01:20:23
Postat av: Isabelle

Jag vill också vara skitsnygg!!!! <3

2009-11-06 @ 10:50:28
Postat av: mitsukai svarar

ISABELLE



Haha men så snygg är jag ju inte ^^

2009-11-06 @ 21:35:20
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0