Mac

Jag är riktigt stolt över mig själv!
Fick gjort precis allt jag skulle göra inne i stan idag, plus lite till. Vilket känns tiptop. Och nu sitter jag här med en fullt fungerande dator igen. Nytt batteri och allt. Älskar att vara inne på Macforum, det luktar så gott, är så stilrent.. Jag menar, ingen kan väl säga emot, för när det kommer till design är mac alltid ett steg före.



Snubbarna inne på service var dessutom jättetrevliga och så småningom traskade jag ut genom glasdörrarna med min lilla påse, innehållande vad ni ser ovan.

Oj herregud! Min alarmklocka ringde precis och i någon sekund stirrade jag lamslager på den tjutande mobilen och undrade över vad i helvet jag missat nu då. Dock inget allvarligt. Tvättid... Jaja, bara att masa röven ner till tvättstugan då antar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe ja min mamma är grym

2009-10-19 @ 20:35:00
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Cissi

Haha tack :P



Ja kollade det när jag gjorde undersökning för körkortet, (eller tja för att få övningsköra :P) Eftersom ja då var inne på att köpa färgade linser, det blev aldrig av visserligen men men, kan ha linser i alla fall. Men tack för omtanken. ses imorn <3

2009-10-19 @ 23:48:26
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: t r ä s h

hhmm en sådan städdag har jag framför mig. ser INTE fram emot det. men jag ska inhandla thaispecialiteter och koka mig en riktig thairätt så jag kommer nog överleva. :D

hur blev städet igår?

2009-10-20 @ 08:21:17
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0