Lillskiten



Bebis och jag har just varit ute på långrunda. Älskar att höra torra löv prassla under skorna när man traskar fram. Frisk höstluft. Underbart! Promenaden blev lite längre än vad jag planerat, men det var verkigen jätteskönt att komma ut, speciellt eftersom jag ägnat hela långa dagen åt att halvsova framför tv-serier. Och Bianca hade inget emot att traska på en ordentlig runda heller. Fast, sedan när vill hundar inte gå långpromenader?

Men det märks att vintern är på väg, jag måste bylta på henne mer o mer för varje gång vi ska ut verkar det som. Sitter just nu och letar efter en tjock, härlig vinterkappa åt henne. Gärna i flis. Hittade den här på ebay, och det kliar verkligen i fingrarna.



Gillar att den är i "täckesmodell" plus att den är fodrad med mjukt fluff.
Ska nog faktiskt klicka hem den, inte det billigaste på marknaden, men det känns som om det inte spelar så stot roll med pengar när det kommer till min lilla prinsessa. Och hon behöver ju verkligen något tjockt till vintern!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja, jag blev jättenöjd med mtt prov resultat även om det inte var det bästa.

Jag fick G på det iallfall och då är jag nöjd.

Kram!

2009-10-18 @ 13:44:53
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Becca

saknar er två! Kom till stockholm snart<3

2009-10-18 @ 18:15:51
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779

2009-10-21 @ 14:16:54
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0