A day with a Friend...

Helt sjukt bra dag, trots mina två timmar av sömn.
Åkte in till stan idag igen för att träffa Cissi. Shit vad längesedan det var jag såg henne, och jag minns knappt när vi senast tog en ordentlig fika. Fattar inte varför vi alltid är så sega med att få tummen ur, för vi har ju verkligen trevligast evah när vi umgås.

Iaf så passade jag på att klä mig Lolita dagen till ära. För en massa år sedan introducerade jag henne för denna klädstil så jag tyckte det var ytterst passande. Så jag letade upp en septumretainer (lolita med piercing är oftast inte snyggt) och en svart peruk, drog fram mina underkjolar och slank in i en av mina favoritklänningar. Toppade av det hela med en liten söt hatt.


Resultatet

Och sedan bar det iväg! Jag och Cissi hittade ett jättemysigt litet café inne i nordstan som jag aldrig brytt mig om att kika närmare på innan, vilket är förvånande, för det var verkligen jättebra där! Vet inte hur länge vi satt och pratade, men timmarna bara flög iväg!


Älskar den här bilden som cissi knäppte, den känns så galet rätt på något fel sätt ♥

Vi hann även med att ta en ordentlig tur på stan, men det enda jag införskaffade var nya saker till naglarna, måste hålla lite i pengarna nu. Läkarbesök är dyra!
Men det är alltid kul att fönstershoppa! Hittade faktiskt ett par riktigt snygga vinterskor (är i stort behov av) men de kostade 1,400.. Kände inte riktigt att jag hade lust att betala det när jag precis pungat ut för min datareperation.
Jaja, får se nästa månad!

Nu ska jag packa! Imorgon bär det av mot Västerås igen, och på kvällen blir det Teater!
Avslutar med en söt bild på Cissi herself.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Naw <3 ja tänk vart skulle jag vart om du inte introducerat mig för lolita? hade tagit sjukt mycket längre tid om inte annat <3 Tack än en gång för idag sötboll! Hälsa Bianca med en puss

2009-10-21 @ 00:20:53
URL: http://miaka.blogg.se/
Postat av: Matilda

man kan knappt tro att det är du på bilderna så anorlunda du ser ut

2009-10-21 @ 15:45:14
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Panda

Supergulligt! ^_^



Kram från Panda

2009-10-21 @ 18:31:02
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Original kan man verkligen kalla honom!! Hahaha jag skrattar bara jag tänker på det.

Sicka fina bilder, mysigt med en höstfika i stan :)

2009-10-22 @ 21:42:23
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0