Update

Det har varit en sådandär perfekt söndag. Vakna sent, långpromenad i höstsolen med vovve, pannkakor till middag och långdusch med allt som hör till inom skönhetsvård. Ja ni vet, raka benen, fila fossingarna, peeling osv.
Känner mig verkligen fresh deluxe nu!
Och lukta gott gör jag med. Jordgubbscreme bandat med lite körsbär. Nom Nom Nom!

Nu fattas det bara att jag kan klura ut hur i hela helvete jag ska ta mig förbi en massa vakter utan att bli skjuten!
Ja, i Batman då såklart. Här omkring finns inte såvitt jag vet, vakter som vill skjuta mig, hehe.


Jag och lilllskiten myser i solen.

Kommentarer
Postat av: Panda

var har du hittat dem söta björnöronen? Dem är ju bara för söta.



Kram från Panda

2009-10-19 @ 14:47:40
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0