Homesickness

Ikväll är jag väldigt glad, huvudvärk och trötthet stör mig inte. Imorgon åker jag hem! Äntligen är jag stark nog att klara av resan. (Hoppas jag, hehe.) Det är något med att vara hos mamma som gör att jag längtar hem extra mycket. Har aldrig trivts så värst bra här, och den här gången blev det ju mycket längre än planerat.
Men oooh, hem hem hem.
Det första jag ska göra är att sätta upp adventsbelysning och sedan bara njuta. Kommer dessutom bli hämtad på station så jag slipper släpa hem all packning till fots. Saknar nog allt som har med min lägenhet att göra, lukten, möblerna, alla levande ljus.. och min säng! No more gnällig gästsäng! Love it!

Lillskiten har redan fattat att det snart bär iväg, Bianca vet vad resväskan betyder, och svansen har viftat lite extra. Hon längtar nog också hem. Fast just nu sover hon, på min kudde... snarkandes. Sötvovve!



Cambild i dåligt ljus, på två trötta tjejer. Fy farao vad sliten jag är just nu.
Ah well, sådant man får ta.



Kommentarer
Postat av: Becca

Puss puss puss på er två! I'm happy you feel better. Var superorolig ett tag där. Vi borde ses efter jul btw om du kan? Typ i januari eller något. Har tre veckor ledigt innan skolan börjar igen när den här kursen är avslutad, vilket är typ en eller två veckor in på januari... Aja, nu ska jag sluta skriva så att du slipper läsa värsta uppsatsen. XD

hugs

2009-11-30 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0