Cello




Jag älskar cellosolot i låten. Helt underbart.

Och för er som följt bloggen ett tag, för någon vecka sedan godtog jag Göteborg-Operans erbjudande och är numera ägare av den cellon jag haft hemma på prov ett tag. Jag är förälskad i den! Under mina tolv år som cellist har jag ju hunnit spela på en hel del olika, men den här har en helt underbar klang. Jag får rysningar av välbehag!
Gick åt en hel del pengar såklart, men det är den värd!



Nu är det dags att gå ut med hunden en sista gång för idag, och sedan ska jag krypa till kojs och titta på Wolverine, den verkar inte vara fullt så bra som de andra filmerna, men vem vet, jag ska ge den en chans!

Puss

Kommentarer
Postat av: parschiarschiPie

mmin grabb ska bli wolverine när han blir stor =^.^=

2009-05-05 @ 10:02:13
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: maaria

så du spelar cello? coolt :)

2009-05-05 @ 18:07:01
URL: http://feelmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0