Stockholm

Så, för ett par dagar sedan skulle jag egentligen åkt till hunudstaden för att lekta med Becca, men eftersom hon stack iväg på annat håll så fick resan ställas in. Men igår så blev det stockholm med Jojjo.
Shopping och mycket god mat! Frukost bestående av grillad panini med örtmarinerad ost bode alla få äta! Och fika på chokladkoppen är ju helt enkelt bäst.
Tiden bara rann iväg men vi kom ändå iväg till de affärerna vi ville och jag återvände hem med massa nya godbitar + en plånbok som inte var alltför glad över mina utsvävningar. Dagens bästa köp var ett par skor som jag kan visa lite senare. Så snygga *hjärta*



Jag var allmänt pepp!



Bianca fick självklart följa med, men eftersom vi både busat och promenerat innan resan så var det en mycket sömnig vovve som undersökte Stockholm.



Smyger med en bild på Jojjo med, och hoppas att hon inte dödar mig, hihi.
Sötunge!



Kommentarer
Postat av: Johanna,

Haha, om det där var den bästa bilden på mig är det fan illa. Iz retard. XD

2009-03-31 @ 20:05:51
Postat av: mitsukai svarar

ditt hår hade en förmåga att se knas ut, eller så blev du suddig XD

+ att din min är så söööt <3

2009-03-31 @ 23:06:55
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0