TJO!

Hallå där. Nu sitter jag i Örebro och halvsover.
Bloggen har fått vara lidande i ett par dagar, inte ens haft tillgång till internet. Mamma hade fått för sig att min dator behövdes lämnas in så mitt skrivbord stod tomt när jag kom hit. Snodde hennes laptop lite för att kunna skriva en skvätt. Men de senaste dagarna har ändå varit rätt sega. Mesta delen av Måndag gick åt till att packa och åka tåg.
Dock har jag varit rätt duktig att ta kort! Hittade en av mina gamla kompaktkameror som fungerar bra. Wih!


Bianca reste i sin nya tröja, och var allmänt nöjd.


Men att åka tåg är tröttsamt så  mestadelen av resan spenderades med John Blund.


Solen var ett härligt sällskap, men blev övergiven i Herrljunga.
Efter det sällskapade jag mest med Bianca och Mr. Blund



Så i Tisdag var jag alltså iväg till Västerås för en närträff.
Var faktiskt jätteskoj, jag och Jojjo fick chans att prova på PREZI, ett nytt program för mediapresentationer som ännu inte kommit ut på makrnaden. Ett gäng från Ungerns som knopat ihop det, och trots sina fel (är ju fortfarande i testperiod) så var det ett smidigt ock skoj sätt att arbeta på.
 



Jag o Jojjo, båda koncentrerade på vårat mediaarbete. Och ja, lurarna sitter mysko, men det var skönast såhär!
 

LOL på min min, hahaha!



Så på det hela har det varit bra dagar. Trevliga människor och fint väder, för även om det är snö här så skiner solen som bara den.
Blev en väldans massa bilder, men vad fan, det får kompensera de missade bloggdagarna.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej det vet jag.. Men eftersom jag går på Socialbidrag kommer jag inte få något den månaden. Och dessutom kommer inte skatteåterbäringen föräns om 3 månader.



Tyvärr

2009-03-26 @ 19:04:01
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Oh jo jag har en buffert. Men inte tillräckligt stor för en sterilisering och när jag gör det ska jag också idmärka osv. Så det går på runt 1100 kr. Och när jag har 5000kr varje månad och efter räkningar typ 1500kvar så.. då går det inte tyvärr..



Supersöt vovve du har förresten :)

2009-03-26 @ 19:18:49
URL: http://tindralen.blogg.se/
Postat av: Eliyana

Sv: Tack så mycket.

ja, det är så himla roligt! Speciellt om man har ett speciellt tema och så. :)



Gillar ditt blåa hår. Har självhaft det faktiskt :)

Blått är världens bästa färg ;)

2009-03-26 @ 19:22:49
URL: http://eliyana.blogg.se/
Postat av: Aylin

sv. hihi ja det är hon :)



söt vovve (a)

och jag gillar din stil!:)

2009-03-27 @ 21:21:11
URL: http://givemesomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0