Update

Jag är vaken.. Och klockan är inte över två! Det är nästan ett under, fast jag fundrar seriöst på att gå o lägga mig igen. Grannens bravader höll på till klockan tre och jag var riktigt trött redan innan de började låta. Nu är det iaf anmält eftersom det är långt ifrån en engångsföreteelse!
Ligger i soffan med headphones och gnolar med i min musik, bra musik! Ska se om jag hinner göra klart pappas födelsedagspresent lite senare, när man har dåligt med pengar får man använda sig av sin konstnärliga sida, får se hur det går med det. Sen ska resten av dagen spenderas med att plocka isär min mac, spela klart silent hill, recensera ett nytt tv-spel (vad får ni se lite senare), öva irländsk folkmusik på cello och lära Bianca att krypa. Cirkushund det är vad hon är!

Nej det här går inte, jag vill sova!
Nu ska jag sätta på lite Rammstein och fortsätta snarka i min underbara säng.
Grymt skön låt här nedanför btw, och gillar man inte musiken kan måste man ju iaf älska videon. En knarkande snövit, kan det bli bättre?


Kommentarer
Postat av: parschi

störiga grannar!!!

2009-03-13 @ 12:34:48
URL: http://parschi.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja det hade ju vart gött att få en billigare biljett men vi hade inte riktigt bestämt oss då.

Ja det ska bli riktigt coolt att se depeche. Min sambo är väl extra exalterad eftersom han är gamal syntare :)

vi kanske ses där! hehe

2009-03-13 @ 16:49:20
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0