Update

Dåligt med uppdateringar, men inte konstigt när det tar ett halvår att bara starta datorjäveln.
Hoppas det blir pli på min underbara mac snart!
Har ju dessutom tagit MASSA foton (lovade ju minst fem bra) Men det är omöjligt att få över på skruttburken. Den kan inte läsa av så ny teknologi som systemkamera. Haha! Jaja, ska försöka föra över direkt till en extern hårddisk o se om det går den vägen. Ska bli spännande o se.

Kan tack o lov ta mig ut till Ebay!
Annars hade jag nog blivit eremit och flyttat till grönland. Nej men alvarligt talat, har en del auktioner jag verkligen vill vinna.
Som den här tröjan till bianca.



Hon är så jävla frusen, ser riktigt hur hon lyser upp när hon får på sig något värmande!
Visst önskar jag ibland att hon inte behövt frysa utan tröja, men jag försöker hålla värmen uppe här hemma, dock är det fortfarande problem med rören. (kan inte hyresvärden fixa det någon gång?)
Men snart är det sommar! Och så kan alla små frusna vovvar springa runt *nakna* igen!
Sötvovve, ligger under mitt täcke o sover just nu.

En annan sak jag är tacksam över är att youtube fungerar! Det betyder ju att jag faktiskt kan roa mig (om jag skulle tröttna på tv-spel dvs) Och på tal om spel så får jag snart ett ryck o slänger ut ps3:an. Hur fan ska man klara av en halv miljard monster som attackerar samtidigt? GAH!
Dumma älskade Silent Hill.. Som snart är slut.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha söt tröja till den lille!!



Aha inneboende, men e du inte från Göteborg från början då?

2009-03-08 @ 01:08:06
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jaha på så vis! Men Skene, det e la nästan lite "landet" va?



Aha taack, gillar döskallar :)

2009-03-08 @ 03:40:37
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha ja precis! Fast "riktiga" döskallar kan man ju faktiskt va utan...

2009-03-08 @ 11:52:36
URL: http://ellaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0