Vote?

Idag var jag och röstade.
Har bara en sak att säga: Jag hatar politik!
Det finns inte ett enda vettigt parti och orka ta reda varje individs personliga ställning. Nej fy fan. Men ändå så är det ju lite kul att rösta. Iom att det var min första gång så masade jag mig iväg och såg till att mitt kuvert hamnade i den stora lådan.
Vuxenpoäng!





Annars har det inte hänt så mycket. Jobbade några timmar but that's it. Är så vansinnigt trött, det märks att min kropp börjar köra tomt på energi. Ska till doktorn den 16:de och då ska han kolla upp lite hur medicinerna påverkat min kropp.
Ser inte fram emot det.

Det mest positiva är att det bara är ett par dagar kvar tills Sötis kommer och bor hos mig.
Längtar!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

Svar.

Haha, du är söt!

Hur är det idag?

2009-06-08 @ 08:07:03
URL: http://princessbling.blogg.se/
Postat av: Nakenhunden

Varför äter du mediciner??



Kul att kunna färga håret i lite roliga färger!

Men då har du ganska så ljust hår innan??

Ha en fortsatt bra dag!!

Kramar

2009-06-08 @ 19:22:26
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis till vuxenpoängen;)

Var själv och röstade (vet int varför.. hatar allt som har med politik att göra)

Hon som jag röstade på slapp int ens in:P



Haha

Nå då var den saken ur världen för denna gången iaf:)



Kram

2009-06-08 @ 22:32:40
URL: http://annacupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0