Arvika Del : 3

Först och främst vill jag säga att vill man se mer mingelbilder och allmänt tjafs från Arvikafestivalen så kan man alltid kolla in min bilddagbok HÄR. Var rätt flitig med kameran.



Dags att fortsätta med del tre då!
Efter Welle Erdball så var det tid för signering. De var grymt trevliga! Väldigt publikvänliga och svarade mer än gärna på diverse frågor på starkt brytande engelska. Enda problemet var att medan Welle signerade mina grejer så började det regna. Inga små, milda drppar heller, utan en total regnvägg som vällde ner och allt blev dyblött på bara ett par sekunder!
Det såg ut som om jag duschat med kläderna på och det rann turkosfärgat vatten från mitt hår och färgade hela min rygg! Dumma toning!



Dock glömdes de blöta kläderna då det drog ihop sig för det jag väntat på sedan arvika först släppte infon:
Depeche Mode
Ställde mig framför scenen långt innan spelningstid för att få en bra plats, och tur det då det fylldes på snabbt som bara den. Både av trevliga typer jag spenderade mycket tid att prata med, och fulla jävlar som försökte tränga sig före! Fy fan för den packade kärringen på 40 + som försökte komma längst fram genom att säga att hon jobbade för expressen, vad fan lixom!
Tack o lov hade jag en jättesnäll kille brevid mig som tog hand om henne, och dessutom skyddade mig från de värsta smällarna under hela spelningen. Och det behövdes då publiken var helt jävla mongogalen! Man flög som en vante, men det var helt ljuvligt att se Depeche igen!



De var lite sega i början, de nya låtarna är inte de bästa (bortsett från Wrong), men andra halvan var magisk!! Bara massa gamla godingar som fick hela Arvika att jubla! Bästa låtarna var Question of time och Personal Jesus enligt mig, två klassiker jag inte kan få nog av ♥♥♥♥








UNDERBART!
Så nu kan jag med stolthet säga att jag har sett Depeche tre gånger ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det var rätt skönt! :)

Haha, ja han är lite söt :D

2009-07-07 @ 19:16:34
URL: http://saraamandalantz.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

*svar;*

haha, jag vet! :D

2009-07-08 @ 15:39:32
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Candy

-avundsjuk-

2009-07-10 @ 19:30:23
URL: http://eyecandy.devote.se
Postat av: Anonym

Depeche Mode Rules!

2009-07-19 @ 20:28:14
URL: http://alltomalltbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0