Update

Ännu en dag i sängen, dock är ryggen tack o lov inte värre idag. De senaste dagarna har det ju bara trappats upp mer och mer, men idag höll det sig på en smärtnivå jag klarar av rätt bra.
Ser ut som ett hevete dock och önskar att det fanns någon som skulle kunna ta hand om mig.

Fick iaf tag på mamma idag så nu är alla biljetter äntligen bokade. Har ingen lust alls att åka på den jävla närträffen. Föreläsningar om privatekonomi osv med en jätteseg lärare. Yay.
Men lite shopping med jojjo skulle inte vara helt fel, så jag lullar upp ändå.

Nu ska jag dela en apelsin med Bianca (hon är helt gaaaalen i citrusfrukter) och titta på mer "queer as folk"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0