About Yesterday

Kanske skulle ta och sammanfatta gårdagen kom jag på!
Den tillbringades ju som sagt hemma hos Faster i Göteborg tillsammans med en del av släkten... Blev jättegod mat och mycket prat, även om jag var så trött så jag höll på att somna med ansiktet i tårtan.
Min kusin Niclas som jag inte sett på fem (!!)  år såg ut som en ekonom istället för den hårdrockare som jag sist träffade på farfars begravning.. Inte så konstigt då det visade sig att han numera pluggar ekonomi.
Och Bianca hade jättekul! Nova var småsur hela tiden men var iaf otroligt söt och fluffig.. Haha! hundar är för härliga!
Jag och Madde tog en liten promenad med vovvarna och hade trevligt trots att vi höll på att frysa ihjäl. Är så lustigt att farmor varje gång efter en släktträff säger till mig "Ni är ju så lika" om mig o Maddis, fast jag själv aldrig tänkt på det..
Så idag är jag trött som fan!
Släktträffar tar på kraften helt enkelt!

Undra hur släkten på mammas sida ser ut... hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0