In my Pocket.

Hej allihop!
Har ni tänkt på att sladdar aldrig vill som man själv vill!
Om man har haft sin mp3 i väskan o sen tar upp den är det i princip en självklarhet att hörmupparna ligger i en enda härva. Lägger man två sladdar i fickan så knyter de alltid ihop sig.. Och även om man försöker ha ordning på allt bakom tv:n.. eller datorn så sluten det nästan alltid i örnnäste... Suck.

Jag märkte själv av trasselmonstret på promenaden med Bianca, när jag kilade in på "hemmakväll" för att få hem lite godis.. Kamera med handledssnöre, mobim med massa hängen och Ipod + reflex med långt snöre blev till en salig gröt.. och intrasslat i allt låg hundringen jag skulle betala med. Det tog jävligt lång tid vid kassan helt enkelt. Fy fan säger jag bara.
 Jefla trassel.

Nu ska jag försöka se om jag kan lägga in egen video här, äta godis och göra klart veckans skoluppgifter.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hatar sladdar (:



svar: Precis, det är så tråkigt med alla som ser precis likadana ut :p

2009-01-14 @ 19:20:50
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SVAR TILL ANNA



Mm, borde göra sladduppror eller ngt =(



Precis =) mer original åt världen!

2009-01-14 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0