Bad day

Ingen bra dag, har så ont i ryggen att jag skriker till varje gång jag på något sätt belastar den..  Ja även om jag bara vänder mig om i sängen. För jävligt. jag har väldigt hög smärttröskel men ögonen tåras på mig nu, o det gör de inte ens när jag tatuerar mig. Fan.
Hällde i mig en massa alvedon för att kunna gå ut med gumman, hon fick sin timma av promenad men nu är alvedonen slut och jag är sängbunden för kvällen. Yay!

Har dessutom fortfarande inte fått tag på mamma ang närträffen i västerås. GAH!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ajaj, låter inget bra alls det där! Gå till farbror doktorn eller tant doktorn och se till att få någonting som hjälper dig... har man sådär ont (har haft diskbråck och annat ryggkrafs i fyra år tid) så behövs smärtlindring!



Och du, vilka vackra ord du lämnade inne hos mig! Jag blev alldeles... ja, varm. Du är en sann ordkonstnär! Och jag kan bara bocka och buga inför dina komplimanger!:.)

2009-01-18 @ 02:28:45
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Johannski.

Sheisse. Stackars Panni. kommer över med mer alvedon och massa choklad Har du sett schemat för närträffen, btw? Pengar och Ekonomi med Janne och Ulf. Could it possibly get anymore boooooring? >_<

2009-01-18 @ 12:36:01
Postat av: Mitsukai Svarar

Jojjo



Jag dog lite när jag såg det.. oh btw mailar dig om hur jag ska dit osv..

2009-01-18 @ 16:13:07
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0