FAIL

Fyyyyy faaaaan vad jag har haft olycksdag idag!
Först var min morgon hemsk, försov mig.. eller inte försov mig så mycket som.. totalfailade!



Väckarklockan ringde, jag gick upp, stängde av (dem måste stå långt från sängen, annars stänger jag av den i sömnen) men på något sätt hamnade jag tillbaka i sängen. Vaknade två timmar senare och hade såklart missat den buss jag skulle ta. STRESS! Dessutom hade jag absolut inget ätbart hemma och jag var vrålhungrig...
Hann konstigt nog med nästa buss, men jag har slagit med på ställen jag inte ens visste fanns och med saker jag inte ens visste att man kunde slå sig på. Arg och irrriterad hela jävla dagen! Och inte blev det bättre av att jag inte fick i mig varken frukost eller lunch.
Shoppingen var också lite katastrofal.. Inte så mycket från min del mest att andra människor irriterar skiten ur mig. Som folk med barnvagnar! Fattar inte varför man får ta med dem in i affärer. Vissa är ju lixom stora som bilar och de ska ändå in bland de trånga gångarna i HM. Fem barnvagnar på Lindex underklädersavdelning som rev ner, blockerade och med ungar som skrek halsen av sig. Vad fan! Fattar inte föräldrarna att det är totalt misslyckat!
Sen är jag sur på diverse människor, konstigt nog nästan alltid med övergigantiska rumpor, som tycker det är utmäskt att stanna mitt i gångbanan helt pötsligt för att skriva ett meddelande. Vad hände med begreppet "gå åt sidan". De blir ju som jävla blokader då folk inte kommer runt utan att antingen skrapa koss skinn mot väggen eller bli påkörd av bilar.
Jävla idioter!
Ja jag är arg idag!

Sen fick jag ställa in träffen med Tobias för att jag skulle följa med pappa hem till farmor och fira hennes B-day. Men istället fick jag ont i huvudet och illamående så jag slutade hemma istället för att få tårta..
*gnäll*

Och har ni orkat läsa allt det här förtjänar ni medalj!
WOH

Kommentarer
Postat av: Umma

Mackor är något jag kan längta efter sjuuukt mycket trots att man äter det varje dag ;D

2009-01-07 @ 23:03:15
URL: http://umma.blogg.se/
Postat av: Mitsukai



UMMA



mm, med massa gott på -

2009-01-08 @ 11:14:48
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0