Shoes.. For Dogs

Bläh, ska ut med Bianca om några minuter och hon tittar fan redan surt på mig... Hon brukar stanna och hålla upp en tass i taget för att det är så kallt och vägrar röra sig förrän jag lyft upp henne och värmt hennes små tassisar.
Funderar seriöst på att skaffa skor åt henne. Det ser helt jävla löjligt ut men något måste jag ju göra. Det finns ju tassvax, men det hjälper ju inte direkt emot kyla.


Självklart vill jag ju inte att hon ska lida så av kylan. Så det får väl bli små löjliga skor till henne..
Ska lete efter att par som inte ser alltför dumma ut bara.



Tror jag httat dem nu! XXS är lite för stora, men de minsta som finns så jag får köra på det.



De ser inte alltför skumma ut.
Tack återigen "le chien"!


Kommentarer
Postat av: Johanna.

Du kanske borde investera i en hundoverall? :p

2009-01-05 @ 18:34:59
Postat av: Mitsukai

Nja, Hon vill inte ha något över rumpan eller som går över lederna XD

2009-01-05 @ 18:48:43
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0