Package

Imorgon är det den nionde och då kommer mitt lilla fina paket med "godisklänningen".
Plus att jag får mina linser! Oh vad det ska bli kul.. Jag älskar att få paket.. Även om man själv beställt det så är det ju hur kul som hellst! Dock är jag ju inte jättepepp på att de alltid ringer på när det ska lämnas.. Varför inte bara knacka på o ställa det utanför dörren så jag kan sno in det sen. De brukar ju komma vid åtta/nio och vem fan är vaken då? Inte jag iaf. Förra gången blev paketlämnerskan bemött av en mycket irriterad och nyvaken varelse med håret på ända, mördarblick, iklädd linne och filt virad rund som kjol. Människan såg fan livrädd ut!

Imorgon får jag fan ställa klockan sju och sen kan jag kampa utanför dörren istället!
 


Kommentarer
Postat av: Karin

haha hjärnan blockerar helt enkelt tråkiga köp:D

2009-01-09 @ 10:13:19
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Anonym

Annars är det bara att meddela posten att du inte vill att dom ska ringa på när dom har paket. Fast då finns risken att du måste hämta dom på ICA. Grejen är den att posten inte vill lämna paket utanför dörren för risken finns att någon tar paketen då.

2009-01-09 @ 12:33:25
Postat av: Mitsukai



ANONYM



Mjo jag vet det där, men då hamnar det som sagt på ICA vilket är en bra bit från mig.. Dessutom är det en dörr utanför dörren så att säga XD Min granne och jag delar en utetambur där det lämnats paket från alla håll, utom dhl =(

2009-01-10 @ 00:59:35
URL: http://mitsukai.blogg.se/
Postat av: Mitsukai



KARIN



HAHA huvudet på spiken!

2009-01-10 @ 01:00:03
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0