Love

Grannen har tack och lov slutat riva stället nu!
Har suttit och spelat FLYFF med pappa ett bra tag för att fördriva tiden. Riktigt skoj att lira onlinespel med pappsen. Han är vansinnigt duktig och jag närmar mig nästa lvl sakta men säkert!

Har även fotat Bianca!
Hon är seriöst den mest underbara jag träffat. Vet att jag låter som en töntig förälder, men lixom iiih!!!
Många på stan stannar o säger att vi passar bra ihop.. rena främlingar alltså! Syns det verklgen så tydligt?
Min lilla underbara Bianca!



Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbart är det. Min hund är mitt allt och jag älskar honom mest av allt... Ja vi låter som töntiga föräldrar, men skit i det, det är ju kärlek=)

2009-03-08 @ 14:56:57
URL: http://caniche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0