Lol

Haha!
Seriöst, små saker här i livet kan liva upp så otroligt. Jag fick min hemtelefon inkopplad igår och idag på morgonen ringde det. jag antog att det var pappa, då han är en av få som har mitt nummer så jag svarade utan att direkt tänka pådet. Felrigning!
Första dagen jag har telefon. Tyckte det var rätt komiskt.

Jag: Bergman. (svarar alltid med efternamnet i telefon)
Hon: Öööh
Jag: Hallå?
Hon: Vem är du?
Jag: Anna.
Hon: Vad gör du hemma hos mig?
Jag: Hmm, tror nog du ringt fel.
Hon: *skrattar* Oj jag undrade ju lite över en främmande röst på mitt nummer, men jag har nog ringt fel.
Ursäkta.

Lägger på.


Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ha ha... ja, vad gjorde du hemma hos henne... ha ha... att det var den första tanken som slog henne var ju lite roligt...



Glöm inte att gå in på nix.se (tror att det är rätt adress sök annars på nix telefon) och gör så att du slipper få telefonförsäljare i luren i tid och otid... om du vill.



Tack för kommentaren också, ja, visst är det en korkad fråga! Kunde ju inte låta bli att sätta det i samma sammanhang.



2009-01-19 @ 16:08:28
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0