Angy Bitch

Jag är så trött att jag knappt vet vad jag heter, men när klockan passerat tre känns det alltid lite meningslöst att ens gå och lägga sig. Som att chansen redan passerat. Så istället för att krypa ner under det varma täcket så sitter jag och pillar med mina naglar, glor på natt-tv och känner mig som en oformlig klump av deg.
Surdeg!
Surdeg till 100%, har varit rent sagt förbannad på så mycket idag så det är inte klokt. På väckarklockan som aldrig ringde, på busschaffisen som körde iväg som en galning o tvärnitade två gånger innan jag ens satt mig. På odiums nya fraktsätt som gör att mitt paket inte kan hämtas ut och måste skickas tillbaka, på den jävla traktorsnubben som kört över gångstigen o förvandlat allt till lera och på skvallerkärringar som tror att jag tycker det är jättekul att veta att tanten i huset brevid är alkis.

Nej skvallerkärringar har jag fått nog av! Jag vill inte veta att en 70+ gubbe sprang runt naken bland husen för han fått noja, Jag vill inte veta att alkistanten tänder eld på sitt kylskåp o ringer brandkåren med jämna mellanrum och jag vill absolut inte veta varför polisen var här förra helgen.

Fy fan för skvallerkärringar!
När jag blir gammal ska jag bli crazy-cat-lady och inte bry mig ett skit om vad grannarna gör!

Och inte blir det bättre av att jag har röd vecka, pms för hela slanten. Måste nog snart sätte upp en skylt utanför dörren.
"WARNING"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0