Blödande knä och sjukdom till salu

Gah... inte alls fått mycket gjort idag. Råkade sova bort halva dagen i soffan.
Go me... Fick bort disken iaf. Ja hela köker är nystädat. Badrummet påbörjat och räkningarna sorterade.
Alltid något.
Simmade bara en halv kilometer.. sen skar jag upp knät mot bassängkanten och fick lulla in o be om kompress, med blodet rinnande efter mig. Ja, jag är klantig. Slutade med att jag körde hantlar resten av passet. Dumma knä!

Nu ska jag krypa ner i sängen, prata lite med Tobi och sedan titta på Medium säsong 5.
Nya tag imorgon.. Och då bär det iväg med lillan till veterinären. Ska bli spännande.

Oh, och om ni känner er alltför friska säljer tydligen Tradera lite sjukdom!
Hittade den på Googles startsida.




Kommentarer
Postat av: Gabriella

god morgon allt bra med dig idag?

ajaj det låter inte så värst kul!

varför ska lillan till vetrinären?

2009-02-18 @ 08:37:25
URL: http://bluediva.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh medium <3

2009-02-18 @ 09:49:38
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Men gud... det betyder ju att jag kan sälja min sorg! Tack gode gud för det, för nu är jag trött på skiten!:.)



Grattis till bloggutnämningen också! Din blogg förtjänar uppmärksamheten!

2009-02-18 @ 11:52:21
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Johanna.

Asbra affärsidé ju. Sälja sjukdomar till skoltrötta ungdomar ftw. X)

2009-02-18 @ 14:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0