Vinter igen

Burr!
Vem snodde solen, tystade fåglarna o bestämde sig för att det skulle snöa!!??
Inte jag iaf, och får jag tag på den som gjorde det ska jag gladerligen slita ut ögonen ur skallen på snubben/guden/vädermannen.. Ven fan det nu är som har hand om klimatet.
Jag vill ha tillbaka våren!

Klockan sex bär det iaf iväg till veterinären. Är bara en liten grundkontroll för att kolla att allt är bra, men varför skulle det inte vara det, hon är ju sprallig och glad. Äter och ser allmänt lycklig och vältränad ut.
Mest nervös hur hon ska reagera på andra djur i väntrummt. Men å andra sidan så har hon ju varit duktig hittills, i djurkupéer osv. så det ska nog gå bra.


Matte, vad gör du?

Kommentarer
Postat av: Malin

Eller hur, alldeles för skönt :)

Din hund? Skit söt!

2009-02-19 @ 18:35:50
URL: http://tableforone.blogg.se/
Postat av: an

sv; ahhaha aa det gör han :P och han är smart oxå (Y) hahahahha

naee vilken sööt hund ;D

2009-02-20 @ 20:37:13
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0