Nybadad



Haha Bianca är alltid så ynklig när hon är nybadad. Springer omkring och gnider sig mot sina filtar för att få tillbaka sin egen lukt igen.. och jag sitter mest o skrattar åt henne, för det ser helt otroligt löjligt ut.
Men det verkar faktiskt som hon börjat uppskatta det här med att bli badad.. slutat skaka och ser istället rätt njutande ut när jag masserar in schampo och balsam.
Sötgumman.

Nu är hon torr och nöjd. LIgger som en pannkaka i soffan med benen rakt upp och sover.
Ska nog ta och göra henne sällskap.. Samla kraft innan jag ska bleka håret och förbereda för att lägga på ny toning.
Inte ny färg dock, ska hålla mig till turkos ett tag till!
Men ska försöka få det till en lite ljusare nyans.. GO ME!

Kommentarer
Postat av: Caroline

svar: tack, din vovve va ju också söt och liten ju =)

2009-02-17 @ 07:38:28
URL: http://kringelmaden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0