Fucking Clock

Alltså fy fan vilken morgon!
Jag vaknade sådär läskit direkt. Bara satte mig upp o visste att det var något vilktigt idag.
Tittade på klockan 14.27. CELLOSPELNING OM TRE MINUTER!
Kastade mig över telefonen och ringde Sture, ansvarig för mitt spelande, sa snabbt att jag försovit mig o han lät lite smått undrande, men sa att det var okej.
Nu har jag lullat omkring ett tag i min lägenhet och fick syn på microklockan i köket.. 12.50. Tänkte att den måste stannat, men dubbelkollade ändå med mobilen, 12.50.. Ringde tillslut pappa och frågade yrvaket "vad är klockan"?
"Snart ett"

Kikade återigen på min mordiska väckarklocka som ihärdigt visade halv tre, ringde Sture igen, förklarade allt och han skrattade till och sa att det var konstigt att jag försovit mig så att det "bara " var två timmar klar till möte.

Så nu ska jag packa ner cellon och kila iväg.
Men blä för märkliga uppvaknanden.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer ihåg när jag vaknade vid halv fem på natten och trodde att det var mitt på dan. Fick lite panik där och tänkte hur fan det kunde ha gått till.

2009-02-04 @ 14:04:29
Postat av: Mitsukai

Sånt borde förbudas >.<

2009-02-04 @ 15:48:49
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0