Indian food!

Ända sedan Tobias tog med mig på Indisk restaurang har jag varit sådär äckligt jättefast i den sortens mat.. igen!
När jag var mindre, runt fjorton kom en vän till pappa och hälsade på från just Indien, och han lagade så underbart god mat så det nästan var omöjligt att sluta äta! Sedan var det ett långt uppehåll med Indisk mat.. but now i'm back!

Så ikväll blir det Tikka Masala med linser, ris och hemmabakat naanbröd.
Inte alls så svårt som det låter, men det tar sin lilla tid.
Jag kan faktiskt laga mat, även om många av mina vänner tvekar.. men det är bara för att de inte smakat mina mästerverk!
Nom Nom Nom!

Nu ska jag koka linserna!
PUSS



Och om någon vet en bra new age-affär i Göteborg.. snälla säg till!
Känner till ett par bra men bara i sthlm.


Kommentarer
Postat av: Kalle

haha jaaa. vi får prova att dela ut såna tuggummipaket. nån borde ju höra av sig ;)

bra idé! fler bra idéer? hehe

kram

2009-02-17 @ 00:08:48
URL: http://elviskalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0