Update

Skulle egentigen lullat omkring inne i centrum och letat julklappar idag, men efter endast ett par timmar av sömn så blev det ändrade planer. Myckat tankar som susar runt i huvudet just nu, svårt att komma till ro.
Men jag har ändå haft en produktiv dag, trots mina sömninga ögon. Har fixat bland mail och dokument, och dessutom hört med DHL så att de kan köra ut ett paket imorgon. Paketet skulle egentligen redan varit framme, men jag har ju som sagt varit sjuk så det fick skjutas upp.

Dessutom har jag spelat, spelat och spelat.
Är inne på Fallout 3 just nu. Helt okej spel, tröttnar lite på färgskalan efter ett tag, men storyn är bra!

 

Får se huruvida jag kommer iväg imorgon istället, beror lite på när DHL-leveransen kommer, men om den är tidig så blir det centrum då istället. Och om inte så åker jag iväg till gamla trakter för att övernatta.

 

 


Kommentarer
Postat av: thaiträsh

snö är fint om det inte är så kallt :P

haha och i form av små änglar! :D

2009-12-03 @ 21:59:24
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0