Hattefnatt



Idag har det varit full rulle! Väckarklockan ringde (redan) klockan tio och det dröjde bara en timma extra innan jag segade mig upp ur sängen. Sedan dess har jag hunnit ta två turer till affären (glömde det viktigaste på första vändan) gjort en extrasats knäck, bakat lite pepparkakor (lyckades bränna första plåten, yay), gjort nöttoppar och slagit in paket! Dessutom har jag haft adventsmys med glögg och busat en massa med lillskiten ute i snön! Hon får sprattefnatt när snön faller och skuttar omkring i full fräs med svansen idogt viftandes!

Men efter en sådan här dag känner jag mig lagom överkörd, och imorgon lär inte bli mycket bättre! Då ska det resas runt, fixas julgran, göras det sedvanliga julgodiset och så ska de två sista julklapparna inköpas.
Men jag uppskattar faktiskt julstressen.. Det är mysigt på sitt sätt.. Dessutom leder det mot min favorithögtid! WIIH!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Hihi, ja visst är det härligt?! :)

2009-12-21 @ 07:42:08
URL: http://elintoreborg.blogg.se/
Postat av: Becca

DU är så himla söt! Hoppas att det har gått bra med alla julklapper. ^^ pussåkram

2009-12-21 @ 12:08:46
Postat av: Tjelsi (i polen atm)

Later anda som du kommit in i the christmas spirit!



hade du en bra julafton?



hoppas du fick vad du onskat dig :)

kram

2009-12-25 @ 21:23:56
URL: http://tjelsi.com
Postat av: thaiträsh

hur var juletiden?

2009-12-25 @ 22:35:09
URL: http://thaitrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0