Random

Usch usch usch vilken migrän jag har haft.
Trodde nästan att huvudet skulle splatta ut över sängen, men inte då, det sitter fortfarande på plats.

Hann iaf få hem lite julklappar innan jag var tvunget ett lägga mig, har bra flyt i år! Verkligen, jag brukar annars kunna vara den som stressar runt en vecka innan juafton. Saknar fortfarande lite paket till pappa, men han har ännu inte lämnat in sin önskelista, så det är ändå inte så farligt. Ska dessutom jushoppa med cissi i början av nästa vecka, då kommer jag säkert på något!

Och för övrigt så jagar jag en bra tatuerare i Göteborg just nu. Känner att det är dags för gadd nr.3.
Någon som har bra tips. Finns ju många "salonger" men man vill ju gärna ha lite bakrund om någon som ska sätta ett permanent märke på ens kropp. Funderar lite på No Fear, tjejen som jobbar där verkar vara awsome, men jag ska kika runt lite mer innan jag bestämmer mig. Tjo!


Kommentarer
Postat av: Hanna

(svar på din kommentar på min blogg:)



Jo, men det är inte lätt att komma ihåg, jag är bara petig... :P

2009-12-06 @ 18:19:05
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0